shopping-bag 0
Items : 0
Subtotal : 0 kr.
View Cart Check Out

RengøringsGruppen Danmark er ny tribunepartner

Efter kun et år som partner i HB Køge og NETVÆRKET bliver RengøringsGruppen Danmark EuroPartner.

I august 2019 år blev RengøringsGruppen Danmark indlemmet i HB Køges erhvervsnetværk, NETVÆRKET, da de indgik en aftale som HoldPartner. Men siden da er det gået stærkt og efter det første år med gensidig stor begejstring for samarbejdet, har man nu valgt at opgradere – og det hele vejen op til EuroPartner.

Som en del af sponsoratet tegner RengøringsGruppen Danmark sig også for tribunenavnet på Capelli Sport Stadion på aftalen, der løber indtil sommeren 2025.

Hvorfor har I valgt at opgradere jeres sponsorat?

“Vi synes, at vi føler os godt tilpas i HB Køge og vi er generelt blevet rigtig godt behandlet. Derfor vil vi gerne være med til at sætte et præg på det nye stadion og blive mere lokalt kendte. Vi har ikke så stor en markedsandel i Køge og det kunne vi godt tænke os”, siger Alexander Franck kundechef hos RengøringsGruppen Danmark og fortæller om ambitionerne for det udvidede samarbejde og det nye stadion.

“Stadionprojektet er jo noget, som mange taler om og vi så det som en mulighed for at tage noget ejerskab og sætte vores navn på landkortet i Køge. Hele byggeriet har været under opsejling længe og der kommer mange virksomheder til Køge Idrætspark. Vi har på fornemmelsen, at det bliver et samlingspunkt for erhvervslivet og fremover vil de mange besøgende kunne se vores navn – og forhåbentlig knytte os sammen med HB Køge. Samtidig er det fedt at kunne være med til at støtte op om en klub, der oplever stor fremdrift og er på vej den rigtige vej”.

Alexander Franck og RengøringsGruppen Danmark har haft tryk på i forretningen og ligeledes prioriteret også at have godt gang i engagement i HB Køge. Men det skyldes primært, at de fra første dag har følt sig velkomne og samtidig hurtigt fået en god opfattelse af, hvordan de kan bidrage til NETVÆRKET og NETVÆRKET kan bidrage til dem.

Bruger NETVÆRKET
“Det er gået ret stærkt. At gå fra at være HoldPartner til at være EuroPartner på godt og vel et år. Men vi føler os godt tilpas og føler os meget velkomne. Det er klart, at det vigtigste for os er NETVÆRKET. Selvfølgelig er det meget hyggeligt at komme til kampene, men vi er ikke gået ind i samarbejdet “bare” for at støtte den lokale fodbold”,

“Derfor har vi også besluttet os for at bruge medlemmer af NETVÆRKET når det er muligt. Eksempelvis har vi vores kaffemaskine fra Kaffemøllen, vores firmabiler er fra Peugeot (Bilhuset Køge) eller SAC Leasing. Som bank bruger vi Spar Nord, vores printere kommer fra XDC og vinduespoleringen klares af Thomas Vrou fra Mayday Vinduespolering. Vi vil gerne være med til at sætte det gode eksempel og håber selvfølgelig derigennem på, at folk husker os”, fortæller Alexander Franck om sit udbytte af engagementet i HB Køge og understreger også, at de selvfølgelig håber på den sportsligt succes til HB Køge, men lader forretningen kommer i første række.

RenrøringsGruppen Danmark Tribunen på Capelli Sport Stadion har pt. plads til lidt over 1.000 personer.